Hoe vaak gaan automobilisten met de trein?
Ik denk dat automobilisten vrijwel nooit met een trein reizen, dus de vraag : hoe krijg je automobilisten in de trein is irrelevant
Zolang ik veel meer reistijd van deur tot deur heb, de trein minder zitplaatsen heeft dan reizigers en de kosten zo hoog zijn dat de variabele autokosten vergelijkbaar of zelfs lager zijn dan de trein, ga ik met de auto.
In de meeste steden gaan de mensen met de fiets. Het gaat vooral voor de mensen die naar (andere) steden gaan. In heel veel dorpen / randgemeentes is het parkeren bij een station gratis.
Hartelijk dank voor de reactie. Ik reageer omdat ik andere dingen zie. Ik betwijfel of wij heel veel in leeftijd schelen.
Het zou kunnen dat hetgeen u ziet / heeft gezien nog actueel is. Dat kan ik niet beoordelen. Wat ik wel kan beoordelen, is dat op momenten bepaalde reacties langs u heen lijken te gaan. Of dat bronnen die niet met uw zienswijze overeen komen als onbetrouwbaar of onwaar worden aangenomen. Dit kan ik echter mis hebben, maar dat is wel hoe het op mij over komt. Ik probeer u niet persoonlijk aan te vallen. Op sommige momenten lijken bepaalde zaken echter persoonlijk opgevat te worden. Dat ligt buiten mijn invloedsfeer. Zoals al heel vaak gezegd, als u gelijk heeft, steun ik u (net zoals anderen). Heeft u in mijn ogen geen gelijk, laat ik dat ook weten. Daarbij probeer ik wel altijd beleefd te blijven. Ik zou het van iedereen waarderen als zij dat ook doen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.