Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je ook trenkaarjes voor een hond on line bestellen?

10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar kan ik een dagkaart hond kopen? U koopt een Dagkaart hond bij de kaartautomaat (met bovenaan het blauwe bord met het NS-logo) of laadt de Dagkaart hond op uw OV-chipkaart. Dit kan behalve bij NS ook bij de automaten op de stations van de andere vervoerders. Alleen op de stations van Arriva in Groningen, Friesland en op het traject Dordrecht-Geldermalsen is dit niet mogelijk.
Dus nee, lijkt me niet.
adriana
10 jaar geleden
dank voor je reactie.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan helaas niet,
Dit zegt NS erover:

Waar kan ik een dagkaart hond kopen?
U koopt een Dagkaart hond bij de kaartautomaat (met bovenaan het blauwe bord met het NS-logo) of laadt de Dagkaart hond op uw OV-chipkaart. Dit kan behalve bij NS ook bij de automaten op de stations van de andere vervoerders. Alleen op de stations van Arriva in Groningen, Friesland en op het traject Dordrecht-Geldermalsen is dit niet mogelijk.

Als u een OV-jaarabonnement heeft, mag u één hond gratis meenemen. Anders kost een dagkaart 3 euro per hond (ongeacht de bestemming).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding