Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Je vraag is iets te summier geformuleerd om er echt een goed antwoord op te kunnen geven. Maar in principe: ja.

Zelf heb ik voor het traject dat mijn zoon moet afleggen zelfs een drietal maandabonnementen op zijn OV chip kaart gezet, voor ook 3 verschillende vervoersmaatschappijen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, dus in principe kan dat? Ik krijg namelijk pas mijn studentenkorting op het moment dat mijn studiefinanciering ingaat, maar helaas gaat mijn studiefinanciering pas vanaf oktober in terwijl ik 1 september al begin met school. En het lijkt mij niet zo fijn om ook nog eens klauwen met geld uit te geven aan het openbaar vervoer. Maar u zegt dat dat gewoon kan, een maandabonnement voordat mijn studentenkorting ingaat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, we hebben hier precies hetzelfde probleem. Kost bijna € 450,- extra, dus we hebben het echt goed uitgezocht.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding