Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar zijn die knopjes voor op het tramstation in amsterdam?ze zitten op een paal en zien eruit als stoplichtknopjes

Toegevoegd na 4 minuten:
ik bedoel de knopjes die op het station zelf staan niet IN de tram

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
AWM
14 jaar geleden
Waar is 'het tramstation' in Amsterdam in godsnaam?
Cryofiel
14 jaar geleden
Antwoordman toch! Zoals wij allen weten heeft Amsterdam één, en precies één, tramstation! Alleen daarom mogen wij spreken van "het tramstation".
AWM
14 jaar geleden
Oké. Ik dacht dat ik Amsterdam een beetje kende....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

om aan te geven dat je er de volgende halte uit wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is een knop voor nood gevallen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o, maar goed dat ik de neiging heb kunnen onderdrukken om erop te drukken..Wat voor een noodgevallen dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is het een rode knop met s.o.s. erop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tramstation of busstation, die voor het centraal station
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee het is geen rode knop, het is zo'n knopje waar je ook op moet drukken bij een stoplicht. (voor fietsers of voetgangers
De vraag is niet duidelijk genoeg.
Op de halte van een tram zijn naar mijn mening geen knopjes om aan te geven dat je mee wil. De bestuurder stopt wel als hij iemand ziet.
Stoplichtjes om daar overte steken zijn (als ze er al zijn|) op een normale plaats op een paal.
Ga eens rustig kijken op een tramhalte station hoe dat in elkaar zit, op een moment dat je dus niet met de tram mee hoeft, en kijk maar wat andere mensen doen zoals jij het precies bedoelt.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding