Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Als je voor een dag gaat, is het meestal redelijk voordelig om een dagkaart bij de Blokker of Kruidvat te kopen, je kan dan een dag onbeperkt reizen voor bijvoorbeeld 19 euro. Deze kaarten zijn wel altijd in een bepaalde periode geldig, en op bepaalde dagen.

Toegevoegd na 5 uur:
Ook een kortingskaart is meestal wel geldbesparende als je veel buiten de spits moet reizen, of alleen in het weekend
(Lees meer...)
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Jammer dan moet je gewoon een kaartje kopen.
Jaspro101
10 jaar geleden
Kortingskaarten zijn meestal ook geldbesparend. Mag ik vragen wanneer je moet reizen met de trein?
Papieren treinkaartjes bestaan nog steeds hoor en deze zijn ook op ieder station te koop (= verplicht).

Verder hebben winkelketens als Blokker of Kruidvat weleens van die speciale dagkaarten te koop. Hiermee kan je soms (veel!) goedkoper reizen dan het normale tarief voor die reis. Alleen deze kaarten zijn dus niet zo vaak te koop en kennen beperkende voorwaarden (alleen in het weekend, alleen in daluren, etc. etc).

Verder kan je nog denken aan treinpoulen, al moet je dan wel iemand vinden met een kortingskaart die ook nog eens op hetzelfde moment naar dezelfde bestemming gaat. Vroeger was daar een site voor, maar die kan ik nu niet meer vinden. Misschien dat iemand hier die wel kent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had je vraag al open staan, maar had hem niet meteen beantwoord. Vandaar mijn dubbeling met de andere beantwoorder. Marktplaats kan idd heel goed, daar vind je vaak van dat soort dagkaarten, vaak als ze bijna verlopen zijn. Succes!
het hangt er van af hoe vaak je met de trein gaat, als je niet 1 keer in de week met de trein gaat zou het niet slim zijn om een maandkaart te nemen. maar moet je elke werkdag met de trein dan is het voordeliger om een maandkaart te nemen oh,ja en de NS wil binnekort de spits-uren duurder maken dus ga dan met de dal-uren en neem niet de eerste klas. maar het kan ook GRATIS!... wordt een conducteur of een machinist!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding