Hoe kun je herstellen dat je een verkeerd e kaartje hebt gekocht?
Ik heb een dagretour met korting op een e kaartje gekocht van de ns. Toen ik betaald had realiseerde ik me dat ik een half uurtje voor de tijd dat het voordeel begint begin met de reis. Nu had ik eigenlijk een enkel (normaal tarief)nodig voor de reis heen en een met korting voor terug. Kan ik het foutje nog herstellen op het station of moet ik nu ook nog een normaal enkeltje erbij kopen? Zou een conducteur over dit halve uur moeilijk doen eventueel zou ik hem wat handgeld willen geven
Toegevoegd na 6 uur:
betaal nu plus twaalf euro voor dat enkeltje Nijmegen naar Utrecht maar ik zou ook een enkeltje van Nijmegen bv tot ede Wageningen kunnen nemen en dan ben ik weer een half uurtje verder. Zou dat tellen als je in een intercity zit? Ik koop nu wel vanuit praktisch oogpunt een enkeltje voor de heenweg mar mij interesseert hoe dat dan wordt geteld.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.