Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb drie weken geleden een nieuwe ov-chipkaart aangevraagd, maar bij navraag bleek deze aanvraag niet te zijn verwerkt, kan ik vergoeding krijgen?

Het duurt nu nog twee weken voordat ik mijn nieuwe kaart heb. Ik reis iedere dag nogal ver dus het kost me een vermogen aan treinkaartjes. Heb ik recht op een vergoeding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ik denk het wel. Jij vraagt het aan dus het is hun verantwoording om dan die aanvraagt uit te voeren. Dus het lijkt mij dat het mits je de aanvraag kan aantonen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image