Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het beste dit probleem met mijn ov-chipkaart oplossen? (zie uitleg)

Ik heb een anonieme ov-chipkaart. Afgelopen zaterdag wilde ik deze opladen en op het scherm stond ook 'laden gelukt'.

Het bleek echter dat de kaart niet opgeladen was. Het geld (15 euro) is echter wel van mijn rekening afgeschreven.

Hoe kan ik dit geld terugvragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die ov chipkaart deugd voor geen meter volgens mij (bij iedereen)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Volgens de website van de OV-chipkaart moet je voor dat soort zaken contact opnemen met je eigen vervoersbedrijf:
http://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/contact/
Je zou ook nog even bij de klantenservice van OV-chipkaart kunnen informeren, maar ik denk dat die je doorverwijzen:
Klantenservice OV-chipkaart op 0900-0980 (€ 0,10 p.m.).
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image