Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik nog wat met een lege strippenkaart doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bewaren om hem later voor veel geld te verkopen aan een museum ;p

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

vliegtuigje vouwen :) die strippenkaarten zijn nu waardeloos geworden, naar mijn weten is er geen regeling voor. Helaas, ik zat met hetzelfde probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is inderdaad geen regeling voor. Vanaf 3 november is de strippenkaart in het hele land niet meer te gebruiken helaas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bewaren om aan je kleinkinderen te laten zien, onder het mom:

"Vroegah..."

Maar helaas kun je hem niet omwisselen of nog gewoon gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beschouw hem/haar als verzamelobject.krijgt in de toekomst wellicht waarde,net als ongestempelde postzegels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op lijn 50 van Veolia kun je nog strippenkaarten kopen en gebruiken. Maar best contacteer je hen even. Mogelijk zijn het geheel nieuw vormgegeven kaarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het plakboek plakken om later aan kinderen en kleinkinderen te laten zien. Eventueel ( ligt aan jouw leeftijd) naast de ingeplakte cent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij het oud papier doen.

niet om te lachen hoor, ik denk dat er in nederland nog vele kilo's ongebruikte strippenkaarten in kastjes liggen. Die gaan nooit waarde krijgen. Bewaren is in mijn ogen onzin. De grootste kans is ook nog dat als je hem dan zoekt over 10 jaar dan kun je hem niet vinden, geeft alleen frustratie.

dus gewoon laten verwerken tot nieuw papier
(Lees meer...)
12 jaar geleden
weggooien of verschuren!:P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de openhaard of in de prullenbak :D, hij is sinds november 2011 niet meer geldig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding