Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Hallo,
Je kunt een nieuwe ov chipkaart aanvragen, het nummer van de klantenservice ov chipkaart is 0900-0980, dan word het bedrag wat je er nog op had staan teruggestort op je rekening.
En het produkt wat je op je ov-chipkaart had staan (abonnement) word dan ook op je nieuwe kaart gezet. Alleen moet je dit nog wel activeren bij zo'n automaat.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat lijkt me wel, elke persoonlijke ov kaart heeft toch ook een unieke nummer, dus als je gewoon een nieuwe pasje vraagt, kan er niets veranderen als het goed is, net zoals een nieuwe bankpasje, dan verandert ook niet je rekening.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar www.ov-chipkaart.nl , daar moet je het restitutie formulier invullen. Of printen en per post terug sturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan je Als je een nieuw pasje hebt het geld met een identiteits kaart over laten schrijven bij de servicebalie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image