OV chipkaart en NS nog niet compatibel?
Destijds vroeg ik via www.OV-chipkaart.nl een persoonsgebonden OV chipkaart aan, met automatisch opladen via een koppeling aan mijn bankrekening. Alles in huis, ik kan reizen met bus en metro, maar bleek nog niet te kunnen inchecken bij de NS, omdat mijn "reizen op saldo" nog niet geactiveerd zou zijn. Had ik dus allemaal wel gedaan,want toen ik mijn kaart op het station activeerde, zei de lokettiste me dat alles nu in orde was (NOT!) maar alla, kennelijk moest het ook nog eens bij de NS Ik weer opnieuw "reizen op saldo" aangevraagd ,maar nu dus bij www.NS.nl. Bevestigingsmailtje gekregen;moest het produkt activeren bij de kaartautomaat op het station.(station is 20 minuten reizen van mij vandaan) Gedaan dus. Week later krijg ik een mail dat mijn produkt nog niet geactiveerd is. Ik bellen met klantenservice à raison van 10 euro cent per minuut. Na 40 minuten een onmogelijk gesprek met een randdebiel die o.a ongelogen VIER keer opnieuw mijn postcode vroeg, mijn huisnummer en mijn kaartnummer (16 cijfers!) (teller tikte leuk door), zei hij dat het nu in orde moest zijn en dat ik gewoon kon inchecken bij de NS. Dit was drie weken geleden. Kreeg ik vandaag wéér hetzelfde standaard automatisch gegenereerd bericht van de NS dat mijn product (reizen op saldo) nog niet geactiveerd was! Kortom, ik kan nog steeds NIET met de trein...WAT MOET IK NONDEDJU doen om alles naar behoren te laten werken en herkent iemand dit probleem?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.