Waarom zeuren mensen altijd als de trein wat vertraging heeft ?
de stoptrein Nijmegen - Den bosch staat ruim een half uur stil op station Nijmegen en vertrekt op .53 , maar omdat de NS erg vriendelijk is voor haar klanten , wacht deze trein om de aan komende mensen allemaal nog de trein in te laten, waardoor deze trein pas om .57 kon vertrekken uit Nijmegen! dus vertraging bij vertrek al...
deze zelfde mensen waar de NS even op wacht, zijn vaak de zelfde mensen die het hartste roepen als ze zelf een paar minuten moeten wachten op de trein , en deugd de ns op eens niet meer ???
waarom zijn mensen zo ??
hebben sommige mensen echt niet door dat de ns 1 van de best geregelde openbaar vervoer is van de hele wereld....
zoveel treinen op zo'n kort spoor, en dan erg weinig vertraging heeft.....
ongevallen of schade aan het railwerk en bovenleiding kan de ns ook niets aan doen dat ze daarom te laat zijn ! als je een uur vertraging heb door overmacht, dan nog krijg je van de ns je geld terug van dat kaartje, of de ns zet bussen in ....
maar het is blijkbaar nooit goed !
respect voor de ns en andere spoorweg maatschapijen !
heel toevallig zijn er heel veel mensen die dit onderwerp wel boeien zal ... iedereen kan op iedere vraag wel roepen ga Googelen ..
waar is een site als deze voor dan ?
voor de interlectuelen HBOers ???? of voor een ieder die geintreseert is in bepaalde zaken ! en in een vraag mag iedereen zeker wel zijn eigen mening hebben, die mening kan je pas aan passen of niet wanneer er meerdere meningen zijn ! maar op deze manier een dis te plaatsen bij een vraag , mag ik dat erg infantiel vinden (pardon voor mijn eigen mening) "zucht"
Verder voldoet je vraag niet aan de richtlijnen, met betrekking tot het er doorheen drukken van je mening in je vraag en de aanvulling erop. Hierdoor is het geen vraag meer , maar een betoog. Vandaar dat ik me eraan erger en me geroepen voelde om daarop te reageren.
Verder krijg je behoorlijk wat reacties!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.