Ik heb NS Hispeed kaarten besteld via internet, nu kunnen wij niet gaan door mij ziekenhuisopname. Gebeld met NS, ik krijg geen geld terug! wat nu?
Wij hebben kaarten besteld voor een weekend Londen. wel kaarten die voordelig waren, maartoch 220 euro voor 2 personen. Nu ben ik gister opgenomen in het ziekenhuis en het ziet er niet naar uit dat ik voor het weekend thuis ben. Gebeld met NS, en die zeggen dat het "aanbiedingen" zijn ze geen geld retour kunnen geven. Ik moet ze maar door verkopen??!! Of via mijn reisverzekering terug gaan vragen. Nu sluiten wij normaalgesproken alleen een reisverzekering af, per vakantie. Dus niet een doorlopende voor een heel jaar. Wat kan ik doen?
Toegevoegd na 5 minuten:
En nee geen annuleringsverzekering, hij zei echt REISVERZEKERING.... weet niet of dat wel kan enzo....?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.