Op welke site kun je vinden waar je moet over stappen met de trein als je naar de efteling gaat?
ik ben 15 en ik wil graag met mijn vriend naar de winter efteling.
We zijn al een keer eerder geweest maar toen regelde hij alles enzo.
Maar dit keer is het een verasing en probeer ik het zelf te regelen, maar ik moet nog geld sparen.
Ik ben nu dus aant kijken hoeveel ik moet hebben, maar ik kan nergens vinden hoe ik met de trein moet reizen
( ik wil het dit keer zelf proberen te regelen, omdat het een verasing is).
Weet iemand misschien waar je zo'n site kunt vinden, welke treinen je nodig hebt, het overstappen en hoeveel dat dan kost?
Heeft iemand misschien ook een site waar je goedkoop of met korting treinkaartjes kunt verkrijgen?
Heb zelf ook de cultuurkaart gekregen op school. Daar zit iets bij voor 10 euro reizen met de trein door heel Nederland.
Maar dacht, Misschien is er nog iets wat goedkoper. Maar denk zelf eigenlijk van niet
Toegevoegd na 21 minuten:
Maar ik moet ergens overstappen dan moet ik uit de trein en de bus van de efteling zoeken. Maar ik weet niet waar dat dat is waar ik moet over stappen. Dus kan ik op die site's van die treinen niet echt iets zoeken. Omdat ik die plaats van die bussen niet weet hoe die plek heet :P
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.