Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

3 mensen op een scooter?

Ik ben een moeder met 2 kids en wil een scooter kopen. Maar wil er met al mijn 2 kids op. Aangezien je maar met 2 personen op een scooter mag, heeft iemand een suggestie/idee voor mij....

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (7)

Een bakfiets met een motor is natuurlijk een oplossing, maar ik zou toch gaan voor de scooter op onderstaande afbeelding.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
misschien is dit een idee voor je.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er kunnen nog veel meer mensen op. Mag geloof ik niet, maar een kniesoor die daarop let.
Plaatje bij antwoord
15 jaar geleden
Scooter met aanhanger,zitten ze wel niet OP maar dan toch bij de scooter!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ga in Thailand wonen! Daar kijkt niemand op van een paar mensen meer of minder op de scooter...

Maar alle gekheid op een scooter: Het mag nou eenmaal niet in Nederland. En dat is maar goed ook, denk ik.
Het is gewoon gevaarlijk om met twee kinderen op een scooter te gaan zitten.
Jij rijdt natuurlijk hartstikke voorzichtig en rustig, maar er zijn wel gekken om jou heen die je aan kunnen rijden.
Die kinderen maken dan kans om te worden gelanceerd, aangezien er op een scooter geen veiligheidsriemen zitten...
Gewoon niet doen dus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zie heel vaak zo`n fiets met een geel aanhangwagentje waar je 2 kinderen in kan laten zitten. Volgens mij is dat de enige oplossing ook, en het voordeel dat je er zelf fit van blijft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Koop een auto !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing