hoe duur kost een brommerrijbewijs?

Ik bedoel dus theorie en praktijk, alles bij elkaar zodat je legaal de weg op mag. En we gaan er vanuit dat ik in 1x slaag.
En nog een vraagje: mag je theorie en praktijk al doen voor dat je officieel 16 bent? Zodat ik op mijn verjaardag mijn rijbewijs krijg?

Toegevoegd na 1 dag:
En geef verdomme serieuze antwoorden? Geen '' dat wilde ik ook al vragen '' en '' ga slapen ''

daar heb ik dus helemaal niks aan dus ga ergens anders dom doen.. :S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Paar maanden geleden is dezelfde vraag gesteld en uitgebreid beantwoord:

http://www.goeievraag.nl/vraag/kost-brommer-certificaat-halen.63928

Toegevoegd na 2 minuten:
Meer weten en aanmelden
Bel 0900 - 8118 (€ 0,35 per gesprek)