Er stond een fiets drie weken bij mij op de parkeerplaats. Zie extra uitleg.
Aan de hand van het framenummer en het plaatje van de fietsenmaker wordt de eigenaar achterhaald.
De fietsenmaker geeft mijn telefoonnummer aan de eigenaar door. Na vier weken niets gehoord. Ik ben naar de fietsenmaker gegaan en ik krijg het adres. Ik ga er langs maar de eigenaar is niet thuis en ik doe een briefje in de bus met weer mijn telefoonnummer. Na vier weken ga ik nog een keer langs bij de eigenaar, weer niet thuis, maar de buren wel. De eigenaar is er wel, maar is aan het werk. De buren beloven mijn telefoonnummer door te geven en te vragen om te bellen. Na een week wordt er gebeld en de eigenaar wil de fiets graag ophalen. Nu al weer vier weken later staat de fiets hier nog steeds. Wat nu
Ik heb de politie gebeld maar die willen de fiets niet ophalen. Volgens de fietsenmaker is de fiets voor een half jaar terug nieuw gekocht en heeft deze ruim 1000 euro gekost. Ik snap niet dat de eigenaar de fiets niet komt ophalen. Ik heb er ook geen zin meer in om nog een keer naar de eigenaar toe te gaan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.