Fatbike oplossing?

Kan je in de wet niet net als bij scooters en speed-pedelecs een blauw en geel plaatje invoeren zodat ze verzekert zijn en ook een helmplicht hebben???

een uur geleden
in: Fietsen
TurfGraver
een uur geleden
Als je een goede omschrijving van wanneer iets een 'fatbike' is kan je van alles verzinnen.
Maar daar zit dus net het probleem.
Thecis
41 minuten geleden
Ik vind het stuitender dat de fabrikanten dan maar iets anders maken (wat dan dus ook kinderlevens verpest of verspilt) onder de noemer dat de wet dan maar aangepast moet worden. We zouden als Nederlanders de fabrikanten moeten boycotten,niet omdat ze zich niet aan de wet houden, maar puur omdat ze financiële overwegingen hoger stellen dan de veiligheid van de inwoners en zich verschuilen achter het "het is niet goed gereguleerd" principe.

Geef als eerste antwoord