Geplakte band door fietsenmaker na een half uurtje weer lek, wat kan ik doen?
Vanmiddag ben ik naar de fietsenmaker geweest met mijn lekker band. De fietsenmaker gaf mijn twee opties : een nieuwe binnenband voor 15 euro inclusief montage of de band laten plakken voor 9.50. Ook omdat mijn fiets gloednieuw is besloot ik voor de optie om mijn band te plakken. De fietsenmaker gaf toen direct aan dat hij daar geen garantie op zou geven maar ik dacht ' Het zal wel loslopen en vond het ergens ook wel logisch ' Een half uur nadat ik de fiets had opgehaald stond ik al weer langs de kant met wederom een lekker band. De fietsenmaker gaf daarna aan dat hij had aangegeven dat er geen garantie zit op het plakken van een band en gaf opnieuw de optie om een nieuwe binnen band te monteren voor 15 euro. Ik heb even bedenktijd gevraagd maar voel me toch wel een beetje in de maling genomen omdat ik gewoon het idee heb dat hij geen goed werk heeft afgeleverd met het plakken van mijn band. Wat te doen en wat zijn mijn rechten?
Alvast hartelijk dank,
Groet Daan
Toegevoegd na 2 uur:
Ik denk dat ik mijn verlies maar neem en inderdaad gewoon volgende keer zelf mijn band plak. Hartelijk dank voor het reageren.
Toegevoegd na 2 uur:
Ik denk dat ik mijn verlies maar neem en inderdaad gewoon volgende keer zelf mijn band plak. Hartelijk dank voor het reageren.
Toegevoegd na 2 uur:
je kan zelfs na 5 min fietsen weer een lekkeband krijgen, kan hij niks aan doen..
Dus je moet maar weer heen gaan.. Of: je doet het zelf veel goedkoper, en heb je ook wat te doen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.