Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe vind ik een geschikte vouwfiets?

en wat zijn een beetje de dingen waar ik op kan letten VOOR dat ik hem koop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

dat die gewoon compact is en niet zo veel toeters en belletjes aan zitten.
het gemak hoe je het vouwt, dat je dit snel weer dicht en open vouwt.
Dat de fiets nodige dingen op zitten zoals een bel en een lamp.
Een standaard dat zou ook handig zijn.
en ohja een slot natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb zelf al jaren een Di Blasi en die bevalt mij uitstekend. Makkelijk en snel in te vouwen en fietst ook goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Brompton is nog steeds verreweg de beste vouwfiets die er te koop is. En ook de duurste. Dat is de uitkomst van het onderzoek naar vouwfietsen.

De Bromtpon Regis 3 in alle opzichten uitstekend scoort. ‘Hij vouwt gemakkelijker dan alle andere vouwfietsen, is erg klein, gemakkelijk te tillen en de ketting en vieze banden zijn goed afgeschermd’. De vouwfiets had eind 2009 de adviesprijs van € 862, maar wordt dit jaar – met nog enkele verbeteringen, onder andere een naafdynamo – wel 20% duurder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf heb ik 1 1/2 jaar geleden mijn auto verkocht, en een vouwfiets merk OYAMA, (http://www.oyama.eu/eastvillage.php) inmiddels heb ik ong 2000km gefiets zonder problemen. er zit een NEXUS versnelling op dit is 1 van de betere versnellingen. de fiets doet in en om de stad weinig onder voor een gewone fiets .

wat je ook gaat kopen , neem op zeker wel een fiets met versnelling. op dit moment heeft V&D ook een hele toffe vouwfiets staan.
succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing