Wat zou nou echt een goede fiets voor mij zijn?
Deze vraag die ik stel voldoet hopelijk net aan toch de reglementen, zeker aangezien andere mensen die t zelfde hebben als ik het kunnen gebruiken. Nu de vraag.
Eerst even duidelijk maken. Ik ben een zwaar persoon (1m83, 150 kg) die best ruig fiets, zeker als ik een doel heb (bijvoorbeeld een melding), dan probeer ik altijd zo snel mogelijk te fietsen, maar omdat ik apart fiets, krijgt de fiets het dubbel te verduren. Daarom heb ik ook tot nu toe meer kosten gehad, voor reparatie van de spaken vooral, dan een rijbewijs kost. Vaak genoeg waren het wel 2de handse fietsen die ik kreeg en zijn de wegen in m'n stad nou niet echt goed voor je fietsbanden als je 20 km/u rijd met m'n gewicht.
Maar nu, ben ik dus echt op zoek naar een nieuwe fiets, ben ook bezig voor mijn rijbewijs, maar goed, een auto heb je niet zo snel en deze fiets. Die moet toch echt eens, sterker zijn. Want, elke dag zo onveilig fietsen is geen pretje, ik ben ook heel snel moe omdat er gewoon teveel zijwaartse beweging is. Ik wil echt eens een fiets, waar ik gewoon, lekker mee kan crossen, maar welk ook, niet binnen 1 dag al adios is, maar ook niet te duur is (heb eigenlijk helemaal geen geld nu maar goed).
Wat voor soort fiets raad u mij aan? (Als jullie niet specifieks iets weten, dan, de juiste naam voor het soort fiets wat ik zoek)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.