Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gestolen fiets terugvinden

Mijn fiets is een tijd geleden gestolen , dit heb ik doorgegeven bij de politie, wat moet ik doen als ik nu mijn fiets terugvind?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Fietsen
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Dan blijft u bij de fiets wachten en belt de politie. Als de politie aanwezig is, kunnen ze in de politiesystemen checken of u daadwerkelijk aangifte van de fiets heeft gedaan en of de fiets als gestolen geregistreerd staat. Politie zal de fiets losknippen en meenemen naar bureau. Uiteindelijk kunt u de fiets terugkrijgen als blijkt dat u inderdaad de eigenaar bent.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

aangeven bij de politie dat je je eigen fiets hebt teruggevonden. Hierbij wordt waarschijnlijk ook gevraagd waar je hem terug hebt gevonden. etc.

Dan kunnen zij jou fiets schrappen van de lijst van miljoenen vermiste fietsen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je hem terug vind meteen de politie bellen dat je je fiets gezien hebt. staat hij niet op slot mee nemen en staat hij wel op slot de politie er bij laten komen en terug vorderen.
ieder geval moet je het wel melden anders ben je zelf ook strafbaar . te idioot voor woorden omdat het om je eigen fiets gaat maar toch...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook als je fiets al op slot staat, dan zet je hem nog een keer op slot met een ander slot. Dan kun je kiezen: afwachten tot de 'vermeende' eigenaar opduikt of en / of de politie waarschuwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing