Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

verzekeren

ik heb een spartamet, en wilde die verzekeren.
nu heb ik al mijn verzekeringen bij 1 maatschappij en die verzekerd toevallig geen spartamet enz. dus ik een andere maatschappij gebeld en die wil niet alleen de spartamet verzekeren. ze willen dat ik ook mijn anderen dingen bij hun verzekeren. mogen verzekeringen dit zomaar weigeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
939
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Univé kun je hem voor ongeveer €15,- per jaar verzekeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die weigeren mij dus

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee natuurlijk niet.Ze willen wel dat je al hun verzekeringen bij hun afsluit daar zij er ook provisie van ontvangen.Maar waarom zou je overstappen als je al jaren een goede verzekering hebt voor huis en haard.Gewoon die spartamet verzekeren bij de ANWB Unigarant of dergelijke maatschappij.Het kan gewoon zijn dat jouw huidige maatschappij geen brommers en voertuigen verzekerd.Ik heb aan deze kant ook aparte verzekeringsmaatschappijen voor een brommer brommobiel en een WA+inboedel lopen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Gewoon even diverse maatschapijen bellen/mailen dat je kan nog lekker veel geld besparen ook.Het scheelt nog met de leeftijd van de berijder en de woonplaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor je advies en ik heb ook geinformeerd, ben inmiddels verzekerd bij de anwb ook prima

Andere antwoorden (1)

Ik heb mijn spatyemet verzekerd bij unigarant. Die hebben mij nergens naar gevraagd. En ja....ze mogen jou weigeren. Ze gaan er vanuit dat jij toch niet alle juridische registers gaat opentrekken om dat aan te vechten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding