Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan eindelijk weer fietsen na jarenlang rugklachten te hebben gehad..En wie vindt fietsen nou niet leuk?

Dank zij de electrische fiets kan ik weer prima vooruit en wil ik elke vrije mijnuut op pad. Vraag: welke plekjes , in Nederland,vinden jullie dat ik minimaal 1x gezien moet hebben en ziijn dus per fiets bereikbaar. Afstand is geen probleem want ik kan er met auto naar toe en dan verder..

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Fietsen
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om te oefenen voor een wandelmarathon over de Slachtedijk (Friesland) heb ik vorig jaar een aantal historisch wandelroutes gedaan: Een aanrader!
Deze routes hebben ze ook in fietsversie. Wil ik dit jaar doen. Ik hoop dat ze net zo prachtig zijn als de wandelroutes!
Voor meer info: zie link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik vind fietsen niet leuk. Om de heel simpele reden dat (onderandere) mijn kniegewrichten ook de verkeerde kant op kunnen...

Maar ik zou zeer zeker de Couberg in Valkenburg, de st. Pietersberg in Maastricht, Vaalserberg bij Vaals eens proberen nu je toch een electrische fiets hebt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wij gaan elk jaar op vakantie naar Drenthe omdat je daar zo heerlijk kunt fietsen, er zijn heel veel fietspaden.
Het Dwingelderveld is werkelijk prachtig, ook de omgeving van Diever is heel erg mooi!
Veel fietsplezier!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Overijssel ('De tuin van Nederland') is een prima fietsprovincie. Zie: De mooiste plekken van Salland en Fietsen en Twente (zie bronnen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het Lauwersmeergebied in Noord-Groningen moet je ook absoluut heen! Prachtige natuur! En als je wilt kun je dan ook direct naar Schiermonnikoog gaan om daar ook te fietsen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Leuk dat je weer kunt fietsen. Geniet ervan. Je kunt in heel Nederland prima fietsen. Drenthe is bij uitstek geschikt voor fietstochten maar wat ook leuk is, is de Veluwe en Texel. Op Texel kun je door het bos maar ook langs de zee fietsen. Heel afwisselend.
Limburg is qua natuur perfect, alleen heb je daar wat meer te maken met klimmen en dalen en dat zou ik als "herstartende" fietser je niet willen adviseren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eindelijk weer fietsen! Ik ken het gevoel. Ik heb een driewielfiets met elektromotor. Heerlijke vrijheid!

Als ik een 'goede' dag heb, dan ben ik op mijn fietsje te vinden.

Ik rijd zelf veel door de Beemster. Unesco Wereld Erfgoed. Schitterende polders, stelling van Amsterdam, leuke boererijen waar je vlees, kaas, groenten en fruit kan kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op texel langs de stranden en op dijken. daar is het super mooi
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik fiets me op het moment helemaal suf! Dat is omdat ik wil afvallen. Tja, de ene dag vind ik het leuker, dan de andere. Dat ligt eraan of ik samen ga of alleen moet.

Wat betreft je vraag: Kom eens naar de Utrechtse Heuvelrug; lekker veel bos + heuvels, goed voor de beenspieren! En gezond!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geweldig dat je weer kunt fietsen, ik gun het je van harte.
Hoewel ikzelf met dit weer liever in de auto rij.
Want fietsen, dat vind ik niet erg leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding