Hoe kan het dat mijn Piaggio Zip C25 er mee stopt als ik het stuur draai?

Ik heb een Piaggio Zip C25 die over het algemeen erg goed loopt. Echter, wanneer ik stationair sta en wil wegrijden met het stuur volledig naar rechts gedraaid, begint de motor onregelmatig te lopen en valt uiteindelijk uit. Daarnaast merk ik dat wanneer het stuur helemaal naar rechts is gedraaid, mijn koplamp ook uitvalt. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij helpen met dit probleem?
ik weet niet of dit ook bbij het probleem hoord en of dit een ander probleem is maar mijn knipper lichten die lopen ook ongelijk
de rechter knippert heel snel en de linker gaat weer erg langzaam

2 dagen geleden
jc54
2 dagen geleden
Lijkt mij kabelbreuk of een losse connector

Geef als eerste antwoord