Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik nog papieren krijgen bij mijn snorfiets?

Heb een Spartamet gekocht. Die man waar ik hem van gekocht heb had hem uit een inboedel die hij opgekocht heeft. Er zit een kentekenplaat op maar papieren zitten er niet bij. Als ik op de RDW-site kijk zie ik dat ie niet als gestolen opgegeven is en ook niet verzekerd is. Als ik mensen vraag zeggen ze allemaal van: "Ja, kan je gewoon papieren bij regelen". Maar hij staat toch nog op iemand anders naam en dan kan ik toch geen papieren bij kopen? Of wel? Zo ja, hoeveel kost me dit dan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
999
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Een-kenteken-aanvragen-voor-een-Nederlandse-bromfiets.aspx
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit gaat hem niet worden. De vraagsteller geeft al aan dat er een kenteken op het voertuig zit. Er kan dan geen tweede keer een kenteken worden afgegeven.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit is een lastige. Het is onverstandig geweest om een kentekenvoertuig te kopen zonder dat deze op jou naam gezet kon worden. In principe is het voertuig nu nog eigendom van de tenaamgestelde.

Het enige wat je nu kan doen is het RDW bellen en je verhaal voorleggen. Nieuwe kentekenpapieren aanvragen is voor jou op dit moment onmogelijk.

Telefoonnummer Rdw: 0900-0739 (10 cent per minuut)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding