Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe navigeer ik me met een bromfiets naar een bestemming waarvan ik niet weet waar het is?

Er bestaat namenlijk geen navigatie voor bromfietsers, en als ik fietsnavigatie gebruik wordt ik natuurlijk op verplichte fietspaden geleid, en autonavigatie rijd ik op de snelweg of autosnelweg. Maar er moet toch iets zijn dat je als navigatie kunt volgen om ergens te komen waarvan je geen idee hebt waar dat adres is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Nou gewoon navigatie instellen op max 45km per uur en of snelwegen verbieden/vermijden afhankelijk van navigatie

Met Tom Tom kan je max snelheid van bet voertuig invoeren

Dat werkt perfekt en als je navigeert op je telefoon gewoon een waterdicht hoesje er bij monteren op je stuur en klaar ben je

Veel succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je kan ook net zo goed met je mobiel ( je htc, samsung of iphone ) gebruiken tegewoordig heb je veel handige apps voor hier in de nonderstaande link kan je telefoonhoesjes voor moters vinden dat kan denk ik ook voor je bromfiets gebruiken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een "ouderwetse"land/toeristenkaart?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor brommers is er niets op dat gebied.
Je moet gewoon aan de hand van een wegenkaart gewoon je planning opstellen en de plaatsen die op jouw route liggen op een lijst zetten. Zo deed ik het in het verleden ook om van Haarlem naar Groningen te rijden op de bromscooters.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing