Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke is de enige echte originele duckt tape en waar koop ik die?

De echte duct-tape is waterdicht en laat geen lijmresten na bij verwijderen. Ik zoek het voor het dekzeil van ons bootje. Dus het moet ook tegen vorst en warmte kunnen, Ik heb al wat merken andere tape gevonden, maar mijn vraag blijft, ...welke is de enige echte die ooit door Johnson & Johnson uitgevonden is in de II wereldoorlog,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Boten
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Dan moet je nichiban tape hebben, dit word ook door podiumbouwers gebruikt.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik weet niet of het de orginele uitvinder is, maar deze tape heeft alle gunstige eigenschappen, en is zowel horizontaal als vertikaal op maat te scheuren, en is toch sterk.
Buiten podium bouwers word dit ook door licht en geluid techniek gebruikt. Om kabels af te plakken.......en die willen echt geen lijm of tape resten op een vloer achterlaten op een evenement waar ze te gast zijn in een vreemd pand.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tesa heeft de originele, deze is makkelijk af te scheuren. Of hij geen lijmresten nalaat, dat betwijfel ik. Ik denk dat je deze bedoeld en niet de originele:
https://www.praxis.nl/verf-laminaat-decoratie/tape-lijm/duct-tape-verpakkingstape/tesa-duct-tape-extra-power-extreme-outdoor-20m-x-48mm/5235362
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De originele DuckTape® is alleen te koop bij de Hubo.
Andere winkels verkopen ducttape en dat scheurt scheef af maar is wel vaak goedkoper.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing