Past een jsf(F35) op de Rotterdam-Klasse schepen?
De JSF met zijn vertical take off, zou hij dan op de Rotterdam klasse passen? (http://en.wikipedia.org/wiki/Rotterdam-class_amphibious_transport_dock)
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Boten. Vragen over auto's, brom- en snorfietsen, fietsen, motorfietsen, openbaar vervoer, post en pakketten, vliegtuigen en vrachtwagens en transport vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
De JSF met zijn vertical take off, zou hij dan op de Rotterdam klasse passen? (http://en.wikipedia.org/wiki/Rotterdam-class_amphibious_transport_dock)
Wanneer varen de Tall Ships door de sluizen van IJmuiden en varen via het Noordzeekanaal naar het Amsterdanse 't IJ?
Toegevoegd na 1 minuut:
De Amsterdam Sail vind plaats op 19 t/m 23 augustus 2015 op 'T IJ.
Ik heb een bootje van iemand overgenomen. Daar zit een 5pk Yamaha buitenboord motor op. De vorige eigenaar vertelde mij dat hij deze winter niet heeft gevaren en dat het zou kunnen zijn dat ik wat meer moeite moet doen om de motor te starten. Hij vertelde mij over het blaasbalgje maar zei verder niks over een choke open of dicht draaien..Het blaasbalgje verhaal snap ik... Maar ik lees verschillende verhalen over de choke.. Ten eerste waar zit dat ding? Ten tweede moet ik hem nou wel of niet opendraaien? En als de motor eenmaal draait moet ik de choke dan weer terug zetten in oorspronkelijke stand?
Op wikipedia las ik dat je de chokeklep moet sluiten, dan komt er meer benzine in de cilinders en dit zou voor het starten van een koude motor beter zijn. Als je dan uiteindelijk gaat varen dan moet ik de choke open laten staan (bron wikipedia).
Ik las hier alleen (een antwoord op een andere vraag) dat ze de choke uitzetten als je eenmaal vaart... Ik snap het dus niet zo goed.
ivm vlieganst...
laatst zag ik het opnieuw, een grote boot die de haven wordt ingeloodst door een loodsboot. Deze spuit dan water (en het grote schip soms ook). Waarom is dit?