Kan ik de motor van mijn Renault Modus 1200cc opdrijven?

ik vind dat die in de lage versnellingen slecht optrekt maar bij de hogere in 3de en 4de niet meer. ik ben 76 en geen snelheidsfreak maar toch stoort me dat... wat kan daar de oorzaak van zijn en is daar iets aan te doen?

3 uur geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Je zou chiptuning kunnen proberen, dan passen ze een chip in je auto aan waardoor je meer pk's en/of meer koppel krijgt. Er zijn bedrijven die dat voor je kunnen doen, maar ik heb geen idee wat de kosten daarvan zijn en of jouw motor er geschikt voor is.
3 uur geleden