Welke auto kopen 2dehands diesel of benzine?

welke voor- en nadelen en zeker nu met de alomtegenwoordige milieuvoorschriften in België en Nederland. hoe lang mag men nog rijden met dieselwagens?
is het aan te raden nu nog een dieselwagen aan te schaffen?

10 uur geleden
in: Auto's
ronron1212
9 uur geleden
https://www.anwb.nl/zakelijk/een-diesel-rijden-is-het-tijd-om-over-te-stappen?utm_source=awin&utm_medium=affiliate&utm_campaign=wegenwacht_328803&utm_term=Startpagina+Search&awc=8578_1726746034_c09459355d60f641b5dd4344d7c904cc&dclid=CIqGpaD2zogDFezzEQgdrzYxjg
samaiphon
8 uur geleden
ok u heeft me overtuigd om geen diesel 2dehands meer te kopen; bedankt

Geef als eerste antwoord