Wat is het verbruik van de Kia Model Niro 1.6 GDi PHEV DynamicLine indien op benzine?

Stel je electrische accu is leeg en je zou dus op benzine gaan rijden, wat is dan het gemiddeld verbruik op benzine? Is dat meer of minder dan bij een variant met alleen een benzine motor? (heeft de zware accu, leeg of gevuld, ook invloed op het benzine verbruik)?
Dus benzine verbruik bij Hybride: 1 op ?
versus
benzine verbruik puur benzine motor: 1 op ?

Gegevens:
Merk: Kia
Model: Niro
Uitvoering: 1.6 GDi PHEV DynamicLine
Brandstof: Hybride benzine
Bouwjaar: 2021
Carrosserie: SUV
Transmissie: Automaat

3 maanden geleden
in: Auto's
1.7K
fremar
3 maanden geleden
Kia Niro Hybrid: Gem. brandstofverbruik: 4,4 – 4,7 l/100km
ronron1212
3 maanden geleden
Hybride kan je niet alleen gebruiken dat heeft maar een beperkte rij afstand klein
ronron1212
3 maanden geleden
https://www.auto.nl/blog/wat-is-een-hybride-auto?utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=daisycon_208736&utm_content=1603525

Geef als eerste antwoord