Tijdens het snoeien van een boom rijdt een buurman expres tegen mij aan. Aangifte doen?
4.6K
4.6K keer bekeken
Inekez1
een jaar geleden
Natuurlijk kun je daar aangifte van doen. Maar de relatie tussen jou en de buurman zal daar niet beter van worden.
Als het inderdaad expres was, waarom was de buurman zo boos? Omdat jij een boom snoeit? Van wie is die boom? En waarom is buurman daar tegen?
Als het inderdaad expres was, waarom was de buurman zo boos? Omdat jij een boom snoeit? Van wie is die boom? En waarom is buurman daar tegen?
Inekez1
een jaar geleden
Overigens, ik ken de situatie van de boom niet, maar als er vogelnesten in zitten of als je de boom dusdanig snoeit dat de boom (of dieren die de boom gebruiken om te schuilen of te eten) daar last van hebben, dan ben jij met je snoeiwerk óók in overtreding.
AlphaLimaSierra
een jaar geleden
Waar reed hij mee tegen je aan? Auto, fiets, rollator. Dat maakt wel verschil.
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Aangezien de rubriek "auto" is, ga ik er vanuit dat het om een aanrijding met een auto gaat.
Kunt je afvragen of de rubriek wel juist is; lijkt me meer juridisch.
Kunt je afvragen of de rubriek wel juist is; lijkt me meer juridisch.
tinus1969
een jaar geleden
Overigens, ik zou in principe aangifte doen. Maar houdt er rekening mee dat ook de politie gaat doorvragen op ‘waarom was je die boom aan het snoeien ‘ en ‘waarom denk jij dat je buurman dit gedaan heeft ‘.
Janboo
een jaar geleden
Boom snoeien was op verzoek buurman. Hij is boos omdat ik een ander stuk land niet aan hem wil verkopen. Hij gebruikte zijn auto en er zijn getuigen.
AlphaLimaSierra
een jaar geleden
Ben je gewond geraakt? Hoe hard reed hij? Moest je opzij springen om het vege lijf te redden? Even iets meer info zou helpen.
Janboo
een jaar geleden
Ja, dezelfde buurman. Niet gewond, maar ik had een draaiende kettingzaag in mijn handen en dat maakte het wel gevaarlijk. Hij stopte toen hij zag dat ik ging vallen.
TurfGraver
een jaar geleden
Ik heb zo'n vermoeden dat er veel meer verhaal hier aan hangt. :)
Was snoeien op verzoek of na een klacht?
Stond je toevallig op land van buurman? Enz...
Was snoeien op verzoek of na een klacht?
Stond je toevallig op land van buurman? Enz...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.