Klopt het dat aan de binnenkant van het benzineklepje de juiste bandendruk staat aangegeven?
Maar de vorige eigenaar zei dat er nu seizoensbanden op zitten. Maar hoe weet je dan hoeveel bar er nu in de banden mag ?
3.1K
3.1K keer bekeken
ronron1212
een jaar geleden
Meestal staat dat in het portier Wat voor banden is niet van belang. Je kunt ook even op internet zoeken
tinus1969
een jaar geleden
Of 3,5 bar goed is, kun je meestal zien aan de binnenkant van de bestuurdersdeur. Zie aan instructie boekje. Bij twijfel, bel de garage waar je t onderhoud laat doen.
Thecis
een jaar geleden
@ronron1212
Wat een heerlijk opbouwende kritiek. Overigens kan de bandenspanning wel degelijk ook op de binnenkant van het benzineklepje staan. Heb ik ook (gehad)
Wat een heerlijk opbouwende kritiek. Overigens kan de bandenspanning wel degelijk ook op de binnenkant van het benzineklepje staan. Heb ik ook (gehad)
Dorienp
een jaar geleden
@thecis dus ookal zitten er andere banden erop, je moet toch hetgeen volgen op je bezineklepje?
Thecis
een jaar geleden
Dat weet ik niet. Ik geef alleen aan dat de informatie over bandendruk inderdaad ook aan de binnenkant van het benzineklepje kan staan.
Volgens ronron1212 maakt het type band niet uit. Wellicht dat je voor de zekerheid dit even bij een garage kan navragen. Langsrijden en je laten adviseren. Dan weet je het zeker.
Volgens ronron1212 maakt het type band niet uit. Wellicht dat je voor de zekerheid dit even bij een garage kan navragen. Langsrijden en je laten adviseren. Dan weet je het zeker.
ronron1212
een jaar geleden
Thecis als ik het in de eerste reactie al zeg is het dan geen kwestie van goed lezen en hoezo kritiek
Vortexxx
een jaar geleden
@ronron1212: "Wat voor banden is niet van belang." Oh, dus thuisbrengertjes mogen ook op 2.1bar of 30psi? Helft van jouw reacties kloppen vaak niet of zijn onvolledig, reageer dan niet, of denk wat langer na en poneer antwoord in de andere kolom.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.