In NL rijbewijs ingevorderd, strafblad, mogelijk rijbewijs halen in Duitsland?
Hoi,
Ik ben in NL mijn rijbewijs kwijtgeraakt wegens alcoholmisbruik. Ben ook veroordeeld, taakstraf (heb waarschijnlijk een strafblad).
Kan ik nu in Duitsland opnieuw een rijbewijs gaan halen?
6.2K
6.2K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+Zelfs al zou het lukken, het is volkomen zinloos. Die conclusie is zeker waardevol in het antwoord.
tinus1969
6 jaar geleden
@LeonardN, dat is een theoretisch antwoord - maar vraagsteller heeft geen theoretische wens, maar een praktische; hij wil autorijden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Gelukkig zijn binnen de EU duidelijke afspraken gemaakt, zodat je de wet niet kunt omzeilen.
Zou me wat zijn.
Zou me wat zijn.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@PietSwinkels, als het u lukt via allerlei trucks in Duitsland een rijbewijs te bemachtigen en de weg op gaat maakt u zich schuldig aan een nieuwe ernstige overtreding/misdrijf. Als recidive zal de straf niet misselijk zijn. Dat u een strafblad hebt, weet u zelf maar al te goed.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Alle eu wegen. Dat hij het in zijn hoofd haalt om nog een rijbewijs te willen halen. Ik steun dat op geen enkele manier. Meneer Swinkels woont waarschijnlijk in het zuiden van het land. Dadelijk ben ik nog de Sjaak door zo iemand. Ik ga ook niet iemand adviseren of stimuleren om Nederland te ontvluchten om straf te ontlopen. Dit valt voor mij in dezelfde categorie. Dat hij maar fijn met de benenwagen gaat. Ik kan me echt opwinden om zo iemand. Dan oordeel ik wel.
LeonardN
6 jaar geleden
"Alle eu wegen". Waaruit blijkt dat dan?
Ik steun dat op geen enkele manier. Ik ook niet per se. Maar ik denk toch dat die mogelijkheid bestaat, ik weet het niet 100% zeker. Ik zie nog niet zo goed zoals jullie dat blijkbaar zien waarom het niet zou kunnen of zou mogen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik denk dat dit voor zich spreekt ?????
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dat helpt niet.
Je kunt net zo goed zonder rijbewijs gaan rijden.
Wat je ook doet, als je in Nederland staande wordt gehouden kan de politie nog steeds zien dat je rijbewijs is ingevorderd.
En dus ben je nog steeds heel erg de pineut.
Je kunt net zo goed zonder rijbewijs gaan rijden.
Wat je ook doet, als je in Nederland staande wordt gehouden kan de politie nog steeds zien dat je rijbewijs is ingevorderd.
En dus ben je nog steeds heel erg de pineut.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.