Ik heb een Hyundai Atos 1.0 van 2001 bj en trekt niet verder dan 85 Km/u, Wie weet wat het probleem is?
Hoi allemaal
Ik heb een Hyundai Atos 1.0 van 2001 bj
Heb na lang rij tocht op snelweg van Utrecht naar Groningen! Waar ik onder weg op de snelweg de auto terug zakte bij top snelheid van 140 Km /u naar 100 km /u en blijft daar bij hangen en die auto niet meer optrekken dan 80, 90 km/u bij volgende dag en later tijd stip hoor ik bij het moment dat ik gas geef en bij koppeling terug trek hoor ik een beraam geluid uit versnellingsbak komen , tijdens het rijden merk ik niks alleen bij het stil staan en versnellen tussen gas en vrij gebruik koppeling pedaal hoor je die geraam! Ook als ik bij inschakeling van 1 langer blijft op trekken hoor je dat geraam geluid ! Maar bij tijdig in schakelen merk je niks! Alleen je hebt geen druk voor optrekt bij versnelling 3 en bij versnelling 4 en 5 blijft top snelheid bij 70 80 85 km /u . Ik merk, dat ik ook een beetje olie in water (colling ) heb
Wat kan het zijn allemaal!
Auto trekt nog wel bij inschakeling van 1 en 2 maar bij 3 of vanaf drie is maar afwachten en topsnelheid is max 85km/u! Af en toe beetje rook uit uitlaat hoor ik van iemand !
Maar wat zou het zijn allemaal voor een probleem kunnen zijn? Wie ervaart zo iets !?