Mag een rij instructeur roken en bellen tijdens de auto rijles?
Hallo,,
ik heb moeite met veel dingen onder de knie te krijgen bij auto rijlessen, ik rijd zelfs automaat omdat dit nu makkelijker zou zijn voor mij.
Alleen, nadat veel mensen me vertelden dat ik misschien beter een andere rijschool had kunnen kiezen, begin ik me af te vragen of ik wel bij een goede rijschool zit.
- Iedere rij instructeur van de rijschool heeft tijdens de rijlessen wel 1 of meerdere keer aan de telefoon gezeten.
- Sommige van de rij instructeurs worden boos op me terwijl ik echt serieus alles goed probeer te doen maar gewoon echt snel afgeleid raak.
- De baas van het bedrijf, die zelf ook rij instructeur is, rookt zelfs tijdens het geven van auto rijlessen.
Ook moest ik een rijtest afleggen bij het CBR, deze heb ik nu 2 keer al niet gehaald.
Zou ik de rijschool kunnen verwijten dat het proces door hun toedoen minder succesvol is? En kan ik met de 3 genoemde feiten hierboven iets tegen het bedrijf doen, en bijv. mijn geld terug eisen.
Maar in deze lesauto rijdt de directeur niet alleen. Er rijden regelmatig passagiers/leerlingen mee.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.