Mag een autohandelaar een volledig gedane verkoop van een auto terugdraaien na een week?
Ik heb een auto gekocht van een handelaar. Daarbij heb ik mijn oude auto ingeruild.
Nu komt die handelaar aan de deur(!) om te zeggen dat mijn auto niet deugt omdat de teller 100.000 kilometer terug zou zijn gedraaid, waarvan ik niks wist.
Nu wil de handelaar extra geld van mij omdat de auto dus meer kilometers heeft. Hij dreigt zelfs met de hele deal terug te draaien als er geen extra geld van mijn kant komt.
Daarbij komt zelfs nog dat als ik mijn oude auto terug zou nemen ik extra geld bij moet leggen omdat de handelaar er al een aantal dingen in gedaan zou hebben.
Toegevoegd na 1 minuut:
De handelaar zegt ook dat zijn vader agent is en hij een rechtzaak voor oplichting aan wil spannen mochten we er niet uitkomen.
Dat zijn vader agent is,heeft er niets mee te maken en is alleen een probeersel om jou over de streep te trekken zodat je gaat betalen. Als hij je weer lastig valt dan kun je zeggen dat als hij je niet met rust laat,jezelf ook stappen zal ondernemen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.