Wat is het verschil tussen een benzine auto en een diesel auto?
Waarom zou je een benzine/diesel auto kopen?
Buiten de prijs van benzine/diesel.
2.4K
2.4K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ikzelf rij nog niet, maar ik kijk voor een auto. Heb bijna me rijbewijs.
Nu wil ik een auto zoeken om me op te "focussen". Maar ik wil het verschil weten. Ik woon in Belgie als dat een verschil maakt...
Nu wil ik een auto zoeken om me op te "focussen". Maar ik wil het verschil weten. Ik woon in Belgie als dat een verschil maakt...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zeg toch ik rijd nog niet. Dus ik weet niet hoeveel kilometers ik maak/ga maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Benzine,diesel auto's zijn toch voor meer gemaakt dan alleen de afstand?
ronron1212
10 jaar geleden
Voor een diesel is de aanschaf prijs duurder de wegenbelasting de verzekering en dat kan voor deling worden als je veel moet rijden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah, maar ik bedoel dit :
Ik had eens ergens gehoord of gelezen (weet het niet meer)
dat benzine auto's beter zijn om te racen en diesel auto's beter zijn om te cruisen. Maar waarom?
Ik had eens ergens gehoord of gelezen (weet het niet meer)
dat benzine auto's beter zijn om te racen en diesel auto's beter zijn om te cruisen. Maar waarom?
ronron1212
10 jaar geleden
Stel je vraag eens duidelijk en wat je nu wil weten dan kan je een antwoord verwachten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil weten wat het VERSCHIL tussen die auto's is.
Bv. over dat wat ik zei over racen.
Ik bedoel met mijn vraag, wat is het verschil tussen benzine auto's en diesel's.
Waarom zou benzine beter zijn om te racen .
Dat racen is nu gewoon een voorbeeld.
Want vaak lees je benzine is beter , diesel is beter enz.
Bv. over dat wat ik zei over racen.
Ik bedoel met mijn vraag, wat is het verschil tussen benzine auto's en diesel's.
Waarom zou benzine beter zijn om te racen .
Dat racen is nu gewoon een voorbeeld.
Want vaak lees je benzine is beter , diesel is beter enz.
ronron1212
10 jaar geleden
race heeft niets met normaal auto rijden te maken en je vraagt na wat het verschil is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik lees hier eerder de vraag: In welke auto kan ik me het snelst total loss rijden.
Je bent/wordt beginnend bestuurder, je moet niet willen nadenken over racen maar over jezelf veilig voortbewegen op de weg en dan het liefst ook zonder het in gevaar brengen van anderen. Als het puur om het vervoeren van A naar B gaat dan gaat het om het aantal km's die je aflegt.
Diesels zijn wel een stuk minder zenuwachtig bij lage toeren. En verder wat ronron1212 zegt. Misschien moet je je even melden bij het roekeloosrijden forum.
Je bent/wordt beginnend bestuurder, je moet niet willen nadenken over racen maar over jezelf veilig voortbewegen op de weg en dan het liefst ook zonder het in gevaar brengen van anderen. Als het puur om het vervoeren van A naar B gaat dan gaat het om het aantal km's die je aflegt.
Diesels zijn wel een stuk minder zenuwachtig bij lage toeren. En verder wat ronron1212 zegt. Misschien moet je je even melden bij het roekeloosrijden forum.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zijn jullie werkelijk dom of dom? Wat ik eerst zei , was over de vergelijkingen die mensen maken en racen is daarvan een voorbeeld.
Staat er ergens dat ik wil racen ? Nee toch?
Staat er ergens dat ik wil racen ? Nee toch?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.