Hoe zeg je beleefd tegen een garage dat je het niet eens bent met de werkwijze en dat je een compensatie verwacht?
Ter extra info: Ik ken de garagehouder goed, ik mag hem graag, hij is de huurbaas van mijn broer.
Afgelopen weekend heb ik mij auto naar de garage gebracht omdat de koppeling niets meer deed. Het was op zondag nacht dat ik de auto daar neer gezet heb dus ik heb de garagehouder zelf niet gesproken.
Ik heb een mail naar de garage gestuurd wetende dat deze door zijn personeel gelezen word en dat dit dan aan hem doorgegeven word. (hij doet zelf niets met computers of email)
In de mail stond het volgende:
_________________________________________________________
Hoi....
Over mijn Mazda.
De koppeling ligt eruit, volgens de ANWB is het waarschijnlijk de hydraulische cilinder.
Ik zou graag weten of dat klopt.
Verder is de uitlaat lek, sowieso achteraan.
Maar vooraan is hij denk ik ook lek en komt er bij stilstaan bij een stoplicht ook een benzine stank in de auto.
Misschien kunnen jullie daar eventueel ook even naar kijken.
Die koppeling is het belangrijkste, kijk eerst maar even wat dat gaat kosten, want als dat te duur word doen we het misschien niet.
Ik heb sowieso €400,- maar als het duurder word dan dat word ik graag even gebeld, om te overleggen wat wijsheid is.
Als het onder dat bedrag blijft, hoef je me niet te bellen en mag wat mij betreft de reparatie gewoon uitgevoerd worden.
________________________________________________________
De rest volgt in de reactie