Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Een ding dat ik heb geleerd is dat slagingskansen niet alles zeggen toen ik mijn rijschool zocht. Stel een rijschool werkt namelijk meer met moeilijk lerende rijscholen (bijvoorbeeld een autisten) dan zal het slagingspercentage dus lager liggen.

Een beter beeld geeft o.a. RijschoolRegister.nl. Hun vergelijken rijscholen niet alleen op slagingspercentage, maar kijken ook naar de prijs, ervaring van de rijschool en ervaringen van anderen. Je lest ook bij een rij-instructeur, en niet zozeer bij een rij-school. Zorg dus altijd dat je een vaste rij-instructeur met vaste les-auto hebt.
Verder is de plaats waar de rijschool zit ook belangrijk, niet dat je bijvoorbeeld vaker bepaalde weg naar de rijschool dient te rijden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

via de site van het cbr zijn de slagingspercentages van de verschillende rijscholen te bekijken. uiteindelijk gaat het natuurlijk er om hoe snel je je rijbewijs kunt halen. zegt overigens niks over het aantal lessen dat de leerlingen hebben gehad.

daarnaast zou je kunnen zoeken naar ervaringen van anderen op internet. en ervaringen van mensen uit je omgeving.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing