Bij wie kan ik de schade verhalen voor schade aan mijn achter ruitenwisser na de wasstraat?
Heb mijn auto gisteren door de wasstraat gehaald. Toen het programma was afgelopen stond mijn achter ruitenwisser niet meer hoe hij hoort te staan, er zaten nog vezels van de borstels in. Er hing geen waarschuwing dat de ruitenwisser in een plastic hoesje moet en deze werden ook niet aangeboden.
Het "armpje" waar mijn ruitenwisser aan vast zit is nu verbogen en zal waarschijnlijk moeten worden vervangen. Is de benzinepomp verantwoordelijk voor de schade, de fabrikant van de wasserette of is het gewoon dikke pech?
Toegevoegd na 25 minuten:
Ik zie als antwoorden "Dikke pech" omdat het op eigen risico is. Bij een garderobe staan ook vaak bordjes dat het management niet aansprakelijk is, je geeft je jas in bruikleen, degene die je jas aanneemt is daar dan verantwoordelijk voor!
Daarmee wil ik alleen maar zeggen dat een bordje niet altijd de wet volgt. Ik ga ook op eigen risico naar de supermarkt, wanneer ik dan bij een zebrapad wordt aangereden, ben ik niet verantwoordelijk...
Toegevoegd na 1 dag:
Het is inmiddels geregeld!
Ik heb contact gehad met de uitbater en de kosten voor de reparatie worden volledig vergoed. Met behulp van videobeelden hebben zij kunnen zien dat de schade voor de wasbeurt nog niet aanwezig was.
Bedankt voor het meedenken!