Wat kan ik doen tegen een auto die op mijn parkeerplaats in een parkeergarage geparkeerd staat?
Ik heb een parkeerplaats gekocht in een parkeergarage die bij mijn appartementencomplex hoort. Deze parkeergarage is afgesloten middels een automatische schuifdeur die met een pasje open gaat. Er staat nu al een aantal dagen een auto op mijn parkeerplaats. Via iemand met een contact bij de politie, ben ik er achter gekomen dat deze persoon in Huizen woont, terwijl ik in A'dam woon (meer informatie mocht die persoon niet doorgeven). Ik vermoed dus dat deze persoon via een contact in ons appartement toegang heeft gekregen om zo z'n auto te stallen voor z'n vakantie en vanaf daar naar Schiphol is gegaan.
Ik baal hiervan, omdat ik nu óf mijn auto buiten moet parkeren, óf op een plek die mogelijk van een ander is, terwijl ik voor mijn plek betaald heb.
Wat zijn mijn reële opties nu? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben niet op zoek naar oplossing in de trant van "wielen er onderuit halen" , "ramen inslaan" e.d., het liefst naar een oplossing die er toe leidt dat de auto weg gesleept wordt.
Bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.