Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben 195 cm lang, kan ik gerust een Volkswagen Caddy rijden?

Ik heb een nieuwe baan en ik krijg een VW Caddy.

Nu rij ik in een Audi A3 maar de stoel duw ik helemaal naar achteren.
Mijn werkgever gaat mij een VW Caddy geven en ik moet als monteur daarin de hele dag rijden, kan ik dat met een lengte van 195 cm?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer het een uit, zou ik zeggen. Op zich zit een Caddy wel iets hoger dan veel luxe auto's, ik kan me daarom voorstellen dat je net wat minder ruimte in de lengte nodig hebt omdat je in de hoogte ook al iets wint. Ik ben regelmatig gereden in een Caddy, maar ik ben niet zo lang. Heb in verhouding wel lange benen, maar echt niet zo lang als die van jou.

Als je vantevoren weet dat het echt niet past, kun je met je baas praten over alternatieven of over een aanpassing in de vorm van een speciale stoel of een verlengde stoelslede. Er is genoeg mogelijk wat dat betreft, je zou je licht eens op kunnen steken bij één van de autoaanpasbedrijven in ons land. Een andere stoel monteren is echt een relatief eenvoudige aanpassing waarvan ik verwacht dat je werkgever daar best aan mee wil werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding