Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel reiskosten kan ik vragen per kilometer?

In de sinterklaastijd ga ik huisbezoeken doen. Huisbezoeken doen we met de auto en binnen mijn woonplaats hoeft er niet te worden betaald. Nu worden we soms ook geboekt tot vijftig kilometer vanaf de woonplaats (en daartussen). Ik wil graag weten hoeveel reiskosten ik kan vragen per kilometer. Ik heb een Ford Ka uit 2001. Als er meer gegevens nodig zijn om dit te berekenen dan hoor ik het!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

19 cent om geen belasting te betalen over het bedrag of je deelt een tank benzine door het aantal Km wat je kunt rijden met de tank vol, dus bij een afstand van 50 Km dat bedrag maal 100 (50 heen en terug )en telt daar het afschrijving en onderhoud deel van +/- 9 cent per Km bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kun je eenvoudig berekenen met de link in de bron, ik heb nu inderdaad te weinig gegevens om tot een exacte berekening te komen maar ik heb wat geprobeerd maar dat pakte het systeem niet. Als dat bij jou ook zo is moet je wat gegevens veranderen.

Je komt tot een berekening van de totale autokosten per km maar je kunt natuurlijk ook minder aanhouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 EURO per 10km is een redelijke prijs en dekt uw verbruik.
Als u alle kosten zoals, afschrijving, verzekering, onderhoud, carwash, enz wilt mee inrekenen moet u als die kosten per jaar samentellen en delen door het aantal kilometer/jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belast €0,30 (tegenwoordig de gebruikelijke Bruto Km prijs die ik bij mijn werkgever mag declareren, dus zou ik persoonlijke dat aanhouden!)
Duurt nog even voordat het weer Sinterklaas is, dus kun je er nog een paar nachten over slapen, Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing