Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zitten er flagrante verschillen in de rijgewoonten van de verschillende astrologische tekens?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's
949

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Waarom laat je ons niet eerst even weten wie dan wanneer en in welk onderzoek heeft aangetoond dat kreeften harder scheuren dan watermannen? Is namelijk nieuws voor de meeste mensen hier, denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je dit kunt onderbouwen, verdiep ik me in het antwoord ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ooit ergens gelezen,dat een Australische verzekeringsmaatschappij hier een onderzoek naar ingesteld heeft.De conclusie was dat er geen reden was om voor bepaalde sterrenbeelden een premie verhoging/verlaging te verlenen,omdat er geen bepaald patroon was vast te stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lijkt me een open deur als je in astrologie gelooft: bedachtzame steenbokken rijden voorzichtiger, roekeloze stieren rijden ..... inderdaad roekeloos etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja inderdaad. Dus in dat geval is het enige zinnige antwoord: 'Omdat de claims van de astrologie kloppen!' Maar als er had gestaan: 'Waarom zijn er GEEN flagrante verschillen' dan was het antwoord geweest: 'Omdat de claims van de astrologie NIET kloppen.'
Het is in zijn huidige vorm dus een beetje een zinledige vraag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat vond ik ook dus, mijn antwoord was ironisch bedoeld.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding