Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je m.b.v http://www.gratisrijbewijsonline.nl/ je theorie halen? Of verschilt het van de boeken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

ja natuurlijk kan dat, anders zou niemand slagen via die methode.

Kijk ook eens rond op het forum van die site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat een onzin, Pelle. er slaagt ook niemand via deze 'methode'. je moet gewoon een code kopen voor 3 euro via sms om een OUD proef examen te kunnen doen. Dit is gewoon reclame.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bewijs maar eens dat die 'oude' methode niet goed is. Ik heb heel internet afgezocht maar kan niets slechts vinden over ze. Dus kom daar dan eerst zelf mee. Een boek kost ook geld.
Hiermee kun je studeren. De inhoud van boeken is natuurlijk wel veel groter, en gaan er dieper op in.
Je kan dit dus gebruiken om te leren, maar het zal niet toereikend zijn om alle examen vragen te dekken.

Ouderwets uit een boek leren of een cursus volgen lijkt me meer toereikend om je theorie te halen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het niet michiel: bij elk deel begin je met de wettekst staat er op de site, die moet je leren en dan ga je daarmee oefenen.
NEE, dat kan dus niet! Via deze site moet je voor 3 euro per sms een code kopen om een OUD examen te kopen. En het zijn nog niet eens oude CBR examens. Deze melding is gewoon reclame en moet verwijderd worden!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bewijs eens dat het slecht zou zijn want ik kan nergens slechte recensies vinden over die club die overigens al vrij lang bestaat. Het kan best maar kom dan ook met bewijzen want 3 euro zegt mij helemaal niets.
Nee, gratisrijbewijsonline.nl is handig om jezelf nog even te testen maar niet meer dan dat. Het is echt noodzakelijk om oefentoetsen te doen van wat bekende programma's. Zelf gebruik ik de ANWB, Verjo en Vekabest. Als je een beetje handig met computers ben kan je die (illegaal) downloaden of anders heb je vast wel een vriend of vriendin die de cd heeft. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding