Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je vellen halen om je auto-ramen te blinderen?

Ik zou deze graag willen plaatsen op de ramen op de achterbank.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

Elke willekeurige autozaak zoals Halfords lijkt me.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Folie voor op de ramen in een auto kun je halen in bijna alle speciaalzaken waar auto-materialen worden verkocht. Denk bijvoorbeeld aan Halfords of Conrad.
Let op dat je niet de voorste ruiten (bestuurder, bijrijder en voorruit) ermee beplakt want dat is verboden.
Krijg je een dikke boete voor.
Succes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
let er ook op dat de folie nog wel voldoende licht doorlaat anders kun je daar ook nog een bekeuring voor krijgen dus dat hij niet helemaal verduisterd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb de folie gehaald in een autospeciaalzaak (Automat in Ede)
Echter... let op dat het niet te duister wordt, de boetes zijn erg hoog!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou zeggen google.nl en dan autoruitenfolie.
Heb je heel veel keus.
Overigens mag je alle ruiten muv de voorruit en de ruiten in beide voorportieren zo donker maken als je wilt zonder dat je problemen krijgt met de politie.
Aanbrengen viel mij nogal tegen, onderstaande link helpt je mischien iets op weg.

Succes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij elke auto-accessoirezaak.
Ik zou ze daar lekker laten liggen, goed zicht rondom is erg belangrijk. Ik hoop tenminste dat je rechtsachter kijkt als je rechtsaf gaat, zodat je niet om de haverklap een fietser van z'n sokken rijdt. Ook bij het parkeren (langs de straat of op een terrein) is kunnen zien door de achterportierruiten erg prettig.
Als je het toch niet kunt laten, houdt er dan rekening mee dat de wet voorschrijft dat voorruit en de ruiten in de voorportieren sowieso vrij moeten blijven en als je geen rechter buitenspiegel hebt, de achterruit ook niet beplakt mag worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing