Kruising, wie heeft er voorrang?
Zoals te zien in de (slecht getekende paint) is er een kruising met stoplichten. Ik zit in de zwarte auto en wil links over het fietspad (het oranje stukje) toen ik daar aan kwam rijden (mijn stoplicht was groen en tegemoetkomend verkeer was alweer weg) kwam er opeens een fietser voorbijscheuren over dat fietspad. Ik neem aan dat dat stoplicht ook groen was maar dat weet ik niet zeker. De fietser heeft wel haaientanden en een stopstreep voor de straat staan. Heeft de fietser dan ook voorrang of heb ik dat dan (aangezien de haaientanden en de streep) Als de haaientanden en de streep er niet stonden had de fietser natuurlijk voorrang maar bij deze situatie weet ik het niet. Kan iemand mij helpen?
Toegevoegd na 2 minuten:
*Later toegevoegd*
Ik heb alleen het deel dat van belang is uitgetekend op de paint dus de straat die van onder komt en naar links gaat. De rest maakt verder niet uit. Want dat was allemaal gewoon vrij.
http://maps.google.nl/maps/ms?authuser=0&vps=3&hl=nl&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=201293182513254519385.0004bb1c6fcaec402b400
Als het goed is staat het blauwe pijltje op de plek waar mijn auto staat. Hier wil ik dan links af slaan en dan is ook het fietspad te zien met de haaientanden.
Wat de haaientanden betreft: zie eerder antwoord
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.