Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet je als je rijlessen gaat nemen, vooraf alle lessen betalen? Of hoe werkt dat precies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Nee hoor, gelukkig niet! De meeste rijscholen laten per keer of in delen betalen. Bijvoorbeeld: je koopt tien lessen, die je wel betaalt, en als die lessen (bijna) "op" zijn betaal je een nieuwe portie. Of je betaalt elke les gewoon, per keer dus.
Per rijschool kan dit systeem wel verschillen; kijk op de verschillende websites waar je waarschijnlijk wel dit soort informatie kunt vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er aan hoe de rijschoolhouder zijn lessen aanbied.
Het kan zijn dat hij een pakket heeft samengesteld met bijv: 20 rijlessen + theorie+ theorie examen+ rijexamen voor bedrag X. Dat pakket zou je dan vooraf moeten betalen of als het kan in termijnen maar meestal wel in 1 x betalen.
Je kan ook vragen om alles los te nemen bijv : per rijles betalen en dan theorieboek en examen via hem te regelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gewoon losse lessen genomen, die ik na afloop contant betaalde aan de instructeur, (geldt ook voor theorie en praktijkexamens) Heb destijds niet eens de moeite genomen een bonnetje te vragen, ging in goed vertrouwen. Achteraf zou ik denken dat ik beter wel een bon had kunnen vragen, maar nooit problemen gehad daarmee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image